07 June, 2011

alhamdulillah...rezeki

baru minggu lepas dok bising-bising banyak keja...
bila gaji nak naik..

kemarin dapat slip gaji..
dok belek-belek kenapa ot banyak sangat...
dok cari apa yang pelik kat slip gaji tu...
rupa-rupanya my bos dah naikkan basic i...=)

alhamdulillah...

aku keja kat sini dah 2 tahun lebih...
lepas habis belajar dok umah sebulan ja...
pastu terus cari keja... dapat la keja kat sini..
bermula sebagai sales rep... belajar sampai degree keja sales rep ja... cayalahh...
kira ok la tu dari tak keja... tak masyuk kan..

masa pregnant 5 bulan kena menggantikan admin clerk cuti bersalin...
keja la sampai baby dalam perut 7 bulan...

sampaila aku pulak yang cuti bersalin....lepas pantang masuk keja balik...
hari 1st masuk keja bos dah inform suruh belajar buat akaun pulak..
sebab akak tu pun tengah tunggu hari nak bersalin..
ingatkan kena ganti untuk 2 bulan jela...aku pun tak la kisah...
tup tup rupanya akak tu diberhentikan sebab kerap mc...

kat sini banyak benda yang aku dah belajar...
sebabnya asyik menggantikan tempat orang..

so, di sinila aku sampai sekarang..
sebagai kerani akaun...

alhamdulillah...rezeki anak...

No comments:

Post a Comment