05 May, 2011

biarla apa orang nak kata...

"ayg balik tido ngan ank mlm ni"
"ok"

mesti korang pelik kan...

*anak kak ina tak dok sekali ngan kak ina ka*
*tak rindu ka*

yes...anak sy tak tinggal sekali ngan sy...of course sy rindu...ibu mana yang sanggup berjauhan ngan anak...this is my mom decision...the whole family decision...jadi aku terpaksa akur...apa yang mak buat adalah yang terbaik untuk aku..

dari sebelum bersalin lagi dah bincang ngan en. halim nak bagi sapa jaga baby lepas pantang nanti...en. halim sendiri yang cakap tak mau bagi mak dia jaga sebab mak dia dah jaga ramai cucu...cucu yang ini biar my mom yang jaga pulak...lagipun ini cucu pertama sebelah my family...kitorang selalu argue pasal benda ni...padahal tak ada apa sangat pun...en. halim nak suruh ulang alik hantar-ambik hirzi...and my whole family said NO...

my working hours is 9am to 7pm....kadang terlajak sampai pukul 7 lebih...my whole family tak bagi ulang alik macam tu kesian kat hirzi kecik lagi...pagi dah nak hantar...maghrib baru nak ambik...malam nak bangun bancuh susu...kalau tiap hari macam tu jawabnya aku drive sambil pejam mata la...mak takut aku kelam kabut....rushing sana sini...nanti lain pulak jadinya...akhirnya aku terima keputusan mak walaupun en. halim TAK SETUJU...biarla apa orang nak kata...

setiap hari time rehat balik jenguk hirzi...setiap hari...kenapa??? sebab sy rindu...
I MISS MY SON SOOO MUCH!!....


No comments:

Post a Comment