16 May, 2011

kisah 9 tahun yang lalu...

kisah dolu-dolu...zaman cintan-cintun...

en.halim and i dulu satu sekolah...satu kelas dari form 4 tapi masa tu en halim sangat pendiam...baru lepas putus chenta...macam xwujud ja kat dalam kelas masa tu...en halim penah transfer ke KSAH...sebab xtahan ngan kerenah student sana en halim patah balik ke SMKK..aku?? aku dulu seorang yang suka buat bising, menyakat orang sana sini, happy wif my frens tapi aku bukan jenis yg suka menggedik...no..no..no..aku adalah aku...xkisah apa orang nak cakap...

en.halim dulu sangat aktif bersukan...penah dinobatkan sebagai olahragawan sekolah...penah mewakili sekolah, daerah, negeri untuk bolasepak dan sukan...kiranya atlet yang menjadi kegilaan ramai la...sangat famous la masa sekolah dulu...ada yang penah cuba rapat dengan dia termasuk la some of my frens...aku dulu pun suka jugak bersukan tapi setakat wakil rumah sukan je la...ngeee~

when the love story begin??..

bila masuk form 5 kedudukan kami sangat2 la dekat..tempat duduk aku belakang en.halim ja...xtau pulak perangai aku yang ntah hapa2 masa tu menarik perhatian en.halim...bukan aku sorang ja yang perasan okey but also my fren..en.halim dulu yang pendiam dah mula nampak perubahan...i didn't realize when i fall in love with him... ada perasaan yang aku sendiri xtau nak describe...hati berbunga-bunga ja..rasa sangat bersemangat nak pegi sekolah semata-mata sebab nak tengok dia...gila ka apa??

aku ni jenis kalau suka kat someone tu aku akan cakap ja...xkisah la orang nak kata perigi cari timba ke apa...yang penting apa yang terbuku di hati aku dapat diluahkan...sama ada nak terima atau tak terpulangla...rasa sangat lega bila dapat bagitau orang tu yang kita suka kat dia...how?? xkan nak cakap direct kot...tulis surat la...=) nervous jugak nak tunggu jawapan en.halim...akhirnya 14 mac 2002  kitorang declare as couple....malu siot..merah muka...

orang kata selalunya cinta zaman sekolah ni tak ke mana...biasa la cinta monyet...just untuk suka2...orang lain ada kapel kita pun nak ada kapel jugak...tapi alhamdullilah cinta zaman sekolah kami sampai ke jinjang pelamin...we have been together for 9 years and 2 months...

No comments:

Post a Comment