05 September, 2011

hah! mengandung??

kemarin kawan baik aku datang beraya....
cik nonie dan cik sarah...
aku bukan nak cerita pasal diorang datang beraya..
tapi nak cerita pasal ni....

masa diorang nak balik..
tiba-tiba cik nonie cakap kat aku..
tadi kami p rumah kilah....depa kata hang mengandung lagi..
aku pun dengan spontan pegang perut...
bila pulak aku mengandung lagi??

terima kasih kepada kawan-kawan yang mendoakan...
aku akan tambah bilangan anak...
tapi bukan dalam masa terdekat ni okies..
anak aku berjalan pun tak boleh lagi..
tunggu anak aku 2 tahun dulu ye...
baru aku pikir pasal mengandung lagi...
so ada 1 year to go...
tapi kalau Allah dah tentukan...
aku akan mengandung dalam masa terdekat ni ...
apa salahnya...=D

kawan-kawanku sekalian...
aku belum mengandung anak ke 2 lagi ye..
harap maklum...
terima kasih...

No comments:

Post a Comment